Türkiye’nin 141 Süper Markası’ndan Biri Sambucol!

Superbrands tarafından ülkemizde 2005 yılından bu yana düzenlenen ve bu yıl yedincisi tamamlanan “Süpermarkalar Türkiye 2022” araştırma sonuçları, Superbrands Türkiye temsilcileri Dilek Koç, Gürkan Kınacı, NielsenIQ Tüketici Araştırmaları Direktörü Nur Serenli’nin katıldığı toplantıyla gerçekleşti.

Dünyada 1993 yılından beri, 98 farklı ülkede yapılan Superbrands marka ölçümlendirme programı, Türkiye’de 17. yılını doldururken, bu yıl 7. organizasyonunu gerçekleştirdi. İlk etapta, “Superbrands kriterlerine” göre 4 bin 200 marka arasından 1.248 marka aday marka olarak belirlendi. İkinci bölümde ise 1.248 markadan 300’ü finale kalarak son aşamaya geçildi.

Superbrands Türkiye Konseyi Oylama Sistemi ile NielsenIQ iş birliğiyle yapılan final oylamasında ise, son aşamaya kalan 300 markadan 141’i “Süper Marka” olarak seçilerek ödüllendirildi. Markayı alım davranışı, tavsiye edilebilir olmak, tekrar kullanma hissi ve güvenilir olmak gibi kriterlerin ön plana çıktığı araştırma sonuçlarında, Sambucol olarak 2022 yılının Süper Marka listesinde biz de yerimizi aldık.

Yola çıktığımız ilk günden beri sıkı sıkıya bağlı olduğumuz güvenilir olmak, kaliteden ödün vermemek ve her zaman çok çalışmak ilkelerimizin Superbrands tarafından da ödüllendirilmesinden dolayı hissettiğimiz mutluluğu sizlerle paylaşmaktan büyük bir gurur duyuyor; tam 10 yıldır bizi hiç yalnız bırakmadığınız için teşekkür ediyoruz.